you didn't have to cut me off

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
jag är en hemsk människa:( har inte bloggat på skiiiiitlänge... sorry about that! men har inte haft tid verkligen!!
har varit i skolan, sen pluggat, sen tränat, ätit, pluggat, sovit. kanske inte jättekul haha, men men...
idag är det måndag och ska snart iväg till mitt älskade gym<33 love that place, blir box idag.. fyyfan va jobbigt, får se hur det går... verkar asjobbigt men säkert värt det!
jappp, har inte asmycket att säga direkt, kan berätta om min helg!! började med att jag och elsa låg och solade efter skolan på hennes gård, jättevarmt faktiskt!!! sen gymmade vi och sen åkte vi hem och kollade film och käkade! på lördagmorgonen åkte vi och gymma och sen fika med våra mammor, niice.
på eftermiddagen åkte jag ut till onsala till julia med några tjejer i klassen! vi gjorde oss i ordning sen åkte vi till olivia som hade födelsedagsfest! så himla roligt va dee :D
kom hem vid halv fem tiden och va rätt död. mjehehe kulkväll :P
ni kan få bilder if you want
lovieee
ooooooj va bra
bästa finaste julia
dancing on my own xD... kan säga att de finns roligaste filmen på mig när jag dansar.. fuck att inte zumban ger resultat i mina moves:(((((((((((((((
nä ska boxa bort lite fett nu xP hareee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0