värme!!

hej där!
idag hade jag en lång dag i skolan och efter skolan åkte jag hem och bakade scones! haha värt!
vart underbart väder idag, vi satt ute på balkongen i våran skola varje rast vi hade! älskar att det börjar bli varmt! jag ska verkligen flytta till ett varmare land när jag blir äldre, har tröttnat på vädret här i sverige! tänk att slippa vinterjacka och sånt där äckligt! fast jag får stå ut i några vintrar till.. :(

har inte fått tillbaka min iphone från lagnigen ännu.. hatar mitt liv lite
egentligen ska ja inte klaga eftersom jag har en iphone 3 sålänge, men nu har det hänt någonting med simkortet.. det står "det finns inget simkort installerat" ? och simkortet är i och allt.. ingen som kan sånt eller???
help please, kan inte ringa eller någonting!!!!!!!

nu ska jag lägga mig! vi hörs imorgon, kram!♥

lägger in lite bilder från tumblr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0