snygg hehehe

tjaa
slutade ett idag! sjukt skönt! samhällen va inställd, så jag ska ha mitt förhör på onsdag, haha sjukt tur, hade varit F annars asså haha! just nu har jag suttit och redovisat mitt noarbete för mamma några gånger! nu ska ja äta ben&jerry, lyckan när man kommer hem och de finns ben&jerry i frysen <333
två bilder från min tumblr, lovie
sitter även och väntar på att 7 människor ska avboka sitt indoorwalking pass innan 15.30.. ser inte jätteljust ut!
annars gymmar jag vanligt, ska med sofie på crunch iaf! och sen ska vi sola, härligt!
har blivit astaggad på att träna mage det senaste, hehe har liksom en bild av min drömmage, och ja ska ha den i sommar. slut
vi hörs senare! pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0