on the other side of a street i knew, stood a girl that looked like you

hej på er!
just nu sitter jag i soffan och kollar på real madrid med pappa! har precis skrivit klart min redovisning om lchf och pluggat lite till en samhällsläxa jag har tills imorgon. hade egentligen behövt plugga mer men vill bara lägga mig i sängen och kolla vänner haha. jag har aldrig riktigt kollat på vänner, bara vissa avsnitt då och då, men nu har jag börjat kolla och de är så sjukt bra, haha man blir verkligen glad
åh jag är verkligen besatt av serier! ÄLSKAR ATT KOLLA SERIER, så mycket bättre än filmer
kollar på one tree hill med, kommer ut nya avsnitt varje onsdag natt, åh längtar
det är typ bara 3 avsnitt kvar av oth, kommer va helt tomt när de är slut
3437_a0ff_large_large
så sjukt sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0