i will make you proud someday

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!!!
nu blir det skärpning med bloggandet för min del! nu ska jag börja blogga som vanligt igen! :D
idag har jag varit ute hela dagen! varit så himla härligt väder här idag!
jag började dagen hemma hos mela! igår låg vi hemma hos henne och kollade på film! haha mela har fått mig att se massa nya filmer, fast den vi såg igår var inte jättebra :( the last kiss hette den!
men iallafall, när ja vaknade kände jag att ja behövde komma ut i vädret och mela hade ändå andra planer så jag åkte in till stan och mötte mamma! vi kollade runt i lite affärer och jag köpte solglasögon, armband och ett par örhängen! sen gick vi till heden och där kollade vi på min kusin som spelade match! det var helt underbart varmt på heden! ni får en somrig bild från idag!
kramis på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara vi som ser)

Har du blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0